Afstudeeronderzoek in Christchurch, Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Wouter Mugge - WaarBenJij.nu Afstudeeronderzoek in Christchurch, Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Wouter Mugge - WaarBenJij.nu

Afstudeeronderzoek in Christchurch, Nieuw Zeeland

Voor mijn afstudeeronderzoek van de opleiding Internationaal Land- en Watermanagement aan de Wageningen Universiteit ga ik voor een halfjaar onderzoek doen bij de Universiteit van Canterbury in Christchurch, Nieuw Zeeland.

Ik ga mij bezig houden met het onderzoeken van het effect van meerdere windhagen (heggen) op evapotranspiratie van irrigatiewater. Ik ga dit doen door onder andere windsnelheden, zonnestraling en verdamping te meten en dit verder te verwerken in modellen.

Daarnaast hoop ik uiteraard ook om wat te kunnen reizen in Nieuw Zeeland en mijn oom en tante in het noorden te bezoeken.

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2016

"There and Back Again"

23 Maart 2016

Daar ben ik weer!

08 Februari 2016

Christchurch en Kaikoura

13 Januari 2016

Overstap Singapore en eerste dag Christchurch

08 Januari 2016

Koffer is gepakt!
Wouter

Actief sinds 28 Dec. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5674

Voorgaande reizen:

08 Januari 2016 - 29 Juni 2016

Afstudeeronderzoek in Christchurch, Nieuw Zeeland

Landen bezocht: